Så var det helg!

Japp, jobbade till 16.30 idag, och nu är det helg!
Sandra och jag cruisade runt lite på stan och inhandlade lite nödvändiga saker till
morgondagens prov bland annat. En linjal, en penna och en kartchuk (stavas det ens så?)
nåväl, man kan även kalla det sudd, radergummi eller suddgummi. Det är helt enkelt valfritt.
Men jag tycker kartchuk låter roligast så I'm stickin' with that!
Sandra påstod att jag skulle få 100 kronor om jag gick fram till kassörskan och sa:
"Ett stycke av er BÄSTA kartchuk tack", men när hon insåg att jag faktiskt skulle göra det så ångrade hon sig.
Fegt, otroligt fegt.

Nu blir det middag med min fader, Eva, Sandra och hennes kära föräldrar. Kommer bli fantastiskt!

Imorgon är provet, men jag tänker fortsätta ignorera det så länge, haha!
Har jag inte pluggat ngt än så lär jag inte börja ikväll, haha.

På återhörande!

Jag och två av mina fav's!

Kommentarer
Postat av: - ● Rebecca ● -

Ja men precis,d går fler tåg! :D

Postat av: sassa

puss raring, har du sett likheterna på min blogg btw? De är slående, vi har inte långt kvar !

2010-04-13 @ 10:00:54
URL: http://sandraholmgren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback