Stableduty.

Ja idag var jag ju med när hovslagaren och ngn sorts expert verkade Syrpas hovar,
stackarn är ju hur snäll som helst och gjorde inte mkt väsen av sig, men hon
blev ändå rejält uppstressad. Inte konstigt det med tanke på att hovarna togs ner ordentligt,
och hon blödde en del också. Men nu får vi hoppas att det blir bättre framöver.

Personligen så mår jag inte alls bra idag, känner mig hur hängig som helst och
har blivit ordentligt snorig igen. Inte fantastiskt.

Sitter och funderar på min semester i sommar, marmaris en vecka låter ju bra. Men
vore ju grymt att hinna med ngt annat också, vi får väl se vad som blir av.
Ngn som varit på Irland? Dit är jag sugen på att fara.


Jag och gulle!


Kommentarer
Postat av: A-S

Ahaa okej. Men då ses vi kanske då finally! haha. Åker ner 1:a juni och återvänder helst aldrig. Har bara bokat enkelbiljett så får se när pengarna tar slut/jag lessnar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback