Those will be the best memories.

Igår var jag och fixade håret hos Mikaela, och nöjd blev jag som vanligt.
Får väl fixa upp en bild senare eller ngt.
 
Efter det var planen att jag skulle hem hit och städa, men nej det hände inte.
Herregud, jag har fruktansvärt dålig självdisciplin när det gäller att städa, i vanliga fall
är det väl inte så farligt men nu ser det ut som fan. Det är väl inte smutsigt egentligen, men
av ngn anledning så ligger det kläder över HELA lägenheten. Är det bara jag som är
kass på att hänga in kläder i garderoben igen när jag använt dem?

Nåväl, i samma stund som jag tänkt sätta igång med städningen så ringde
Sandra och frågade
om jag skulle med på Boom och kolla på lite grejer. Självklart följde jag med, för när jag har bestämt
mig för att städa så finns det alltid viktigare saker som måste göras. Vi var på diverse affärer i 2 timmar
och sedan åkte jag hem till henne och hängde ett tag. Efter det vankades det middag med pappa och Eva, efter det ringde jag Sandra och sedan åkte vi ut på roadtrip.

Efter att ha hämtat upp Eminems Curtain Call, och Kattlarven i Hörnett så åkte vi upp på varvet och hämtade K.
Efter det följde en hel del bilåkande genom staden, och vi hade så sjukt roligt.
Jag skulle inte påstå att vi är normala, men som sagt vi hade riktigt roligt.

Idag var jag uppe med tuppen eftersom jag hade Frukt & Grönt utbildning på Lidl. Hur det nu blev så blev jag kvar där till 11.30 så det blev 5 timmars jobb ändå, så det blir en del fina pengar att inkassera nästa månad. Tror jag kommer upp i 45 timmar minst bara den här veckan, rätt hyfsat när man egentligen har halvtid.

Nu städar jag, jag har bara tagit en liten paus. Anyhoo, idag slutar jag inte förrän allt skiner som koballa!
Så därför tänker jag sluta nu, sätta på lite awesome musik och städa vidare, laters!














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback