Trust I seek...

Ja, så det blev Norge.
Är jag glad att jag ska dit? ja, fast det är en tom glädje.
Är jag ledsen att jag lämnar mitt nuvarande jobb och övik? ja, verkligen.

Så för att sum it up to you, jag har ingen aning om jag har gjort rätt val.
Med min vanliga tur så har jag förmodligen valt käpprätt åt helvete.

Anyhoo, om jag varit konstig de senaste dagarna så ber jag om ursäkt,
men det här har tagit hårdare på mig än vad många har förstått.
Just nu mår jag inte bra, men jag hoppas det blir bättre, bear with me please.







Kommentarer
Postat av: lollo

Jag har dansat en liten lycko dans och ser fram emot många många mera fina minnen från ön.. ;)



och när du vill så vet du vart jag finns!

2010-04-07 @ 14:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback