Åre, or not Åre, that is the question!

Hmm, jag har ett dilemma, jag vet som inte riktigt hur jag ska göra.

Louise, min broder från en annan moder, åker till Åre ikväll för ett par trevliga dagar i backen och på afterski.
Jag måste däremot jobba både ikväll och så gott som hela dagen imorgon. Till saken hör att även Roger, som jag jobbade med i norge(han är norrman och bor på Hitra, så ingen man stöter på bara sådär) ska dit i helgen, och det vore grymt kul att träffa honom. Så min fråga är följande;

Är det värt besväret att sätta sig på en buss på lördag klockan 10.00 för att vara framme i Åre klockan 17.00 på
lördag kväll och ha en trevlig kväll i åre för att sedan sätta sig i en bil och åka hem på söndag? Det är inte mkt pengar det handlar om, det är bara frågan om man ska idas göra sig besväret för så lite tid på plats! So tell me what to do!

YES

or

NO

hjälp!



Jag och Roger en vanlig dag på jobbet!!

Kommentarer
Postat av: - ● Rebecca ● -

Ja d ska man.

Tänk va kul o göra något annat.

hur ofta kör man en spontakväll i åre?

NEVER!



Åk vafan,ha kul!

Postat av: jennie

Klart du ska!! Jordens drag där i helgen ju med rix fm festival o allt vad de e!!!

2010-02-12 @ 11:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback