Back in business.

Jag vet att jag suger, jag hade ju faktiskt lovat att bli bättre på att uppdatera nu när jag är hemma i Sverige igen och faktiskt har tillgång till både dator och internet 24/7. Nåväl, jag får väl helt enkelt försöka bättra mig på den punkten.

Idag har det varit jobb, bara 5 timmar, men det var ett extrapass så jag ska väl inte klaga på det. Sedan var det tänkt att jag skulle hem hit och städa för att åka och fira mamma med släkten senare ikväll. Meen, tror ni att jag har satt igång? Nej, just det. För jag är en lat sate och förtjänar att bli piskad med en åsnesvans. Nåväl, när jag har slutat prata med Honom på msn så har jag tänk svänga ner på stan och gå på banken och köpa en ny hudkräm, min är slut och jag gillar inte att min bruna hud blir torr, haha!

Aaanyway, thailand var awesome som ni säkert förstått, och det känns förjävligt att vara hemma igen.
Skulle ge mkt för att sitta på vår terass på Phi Phi just nu och titta ut över havet, meeen det går ju som inte.
Nu ska jag väl ta mig i kragen och byta om har jag tänkt, kan inte gå på stan i arbetsbyxorna, det vore ju pinsamt! Om jag kan slita mig från msn dvs, det blir väl svårare, haha!



Vår utsikt på Phi Phi, awesome!


Oroa er inte, jag ska uppdatera snart igen, tror jag, kanske!
Adios!


Kommentarer
Postat av: - ● Rebecca ● -

Du har en utmaning i min blogg


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback