Gooodmorgon!

Idag är jag upp emed tuppen, helt utan anledning också kan tyckas, men så är det ändå inte riktigt.
Jag har precis varit nere och slängt in en tvätt i maskinen som måste hängas så fort den är klar, och så hoppas vi att den har torkat tills ikväll. Men det borde den ha gjort, det är bara underkläder och sockar så. Annars har jag inte trosor så det räcker till för min "semester" så det vore ju lite illa.

Sedan ska jag gå in i pappas lägenhet och kolla om jag hittar en väska som jag kan stjäla, det går sådär att packa om man inte har en väska att packa i.

Ska försöka hinna iväg till mormor och hämta ett av mina linnen som jag lämnat till henne för att hon skulle bleka det. Men hinner jag inte det så är det väl inte hela världen heller. Hur som helst, nu ska jag gå på väskjakt, adios!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback