Söndag i Göteborg.

Ja hörni, på torsdagskvällen satte jag mig på nattåget, och åkte ner hit, till Göteborg.
Trots snön och "ovädret" som ni vill kalla det här nere, haha, så var tåget bara en timma försenat
och väl framme på stationen så kom min "farbror" Göran och hämtade mig.
Fredagen ägnades åt att träffa släkt och vänner, att överraska min kusin på sin 35årsdag
och bara umgås och ha det trevligt. På lördagen gick vi ut och lekte i snön med barnen och
kvällen spenderades framför melodifestivalen. Det var det första av melodifestivalen jag såg, och jag måste säga att det blir nog det sista också.
Idag åkte jag och Carita in till Göteborg och gick lite i affärer, jag fick bland annat inhandlat en badmössa till festen i sthlm på lördag. Har tänkt åka in och handla imorgon också, när alla andra ändå är på dagis, skola eller jobb.
Hur som helst så har jag det bra här nere, och det är alltid lika roligt att träffa släkten.
Imorgon kväll bär det av mot sthlm, begravning here I come. Inte jättekul.
Emmy ställde en fin fråga igår också: "Malin, har du någon man?"
Ehm, nej det har jag ju inte. Men jag pratade med Honom just då, och han skrattade och sa att jag skulle säga att han var min man. Tydligen har han en plan också, som han vägrar berätta något om, jaja, det återstår att se. Nu ska barnen nattas, och sedan blir det förmodligen film.
Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback