Tuesday, a day to spend at work.

Försökte skriva ett inlägg sent igårkväll, men jag kunde inte ens logga in på bloggen. Någon som hade samma problem?

Nåväl, jag pratade i alla fall med min kusin och nu är allt fixat, det blir göteborg.
Har hunnit med att boka tåget till Göteborg och bussen därifrån till Stockholm nu på morgonen.
Anyway, jag skulle behöva lite hjälp av er som bor i just Stockholm.
Jag behöver ha tag på ett hotell som ligger på söder, gärna så nära Sofia kyrka som möjligt, eftersom
jag och mamma ska på begravning nästa tisdag och då kommer att sova på hotell en natt.
Så ni stockholmsmänniskor, hjälp!

Anyhoo, när jag pratade med min kusin, Jakob igår så berättade han att hans flickor så
sent som i förrgår hade frågat: "Pappa, kommer vi någonsin att få träffa Malin igen?".
Gah, mitt hjärta smälte, mina underbara små flickor. Det är alldeles för länge sedan jag var och hälsade på,
det vet jag. Men nu blir det ändring!

Nu ska jag käka frulle och sedan titta mer på hotellfrågan, och efter det måste jag ringa Katarina.
Adios!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback