Utmanad av Rebecca.

Jahaja, då har man fått en sån här utmaning igen, av Rebecca, blir till att försöka komma på nya saker som ni inte vet om mig. Frågan är hur "intressanta" sakerna jag berättar är! haha
Men det ska väl inte alls vara omöjligt, so here we go:

Så här går det till:

1. Lägg in awarden/utmaningen på din blogg.
2. Länka personen du fått den av.
3. Berätta sju intressanta saker om dig själv.
4. Välj sju andra bloggar att ge den till.
5. Länka till deras bloggar.
6. Skicka dem en kommentar om att de fått en award/utmaning


Vad ni inte vet om mig :
1. I år är första gången på 6 år som jag inte färgat håret mörkt under vintern.
2. Jag är för tillfället intresserad av en kille som bor, bokstavligt talat, på andra sidan jorden.  
3. Jag skulle ALDRIG kunna falla för en kille som inte har humor.
4. Jag har ett stort födelsemärke/pigmentfläck på magen som jag blev retad för när jag var mindre.
5. Jag pratar hela tiden om att ta tag i min träning, men jag har svårt att verkligen göra det.
6. Jag har bara haft 2 riktiga pojkvänner.
7. Jag blir rastlös om jag stannar på en plats för länge, därför har jag sällan bott på samma plats i mer än ett år, efter att jag flyttade hemifrån.

Bloggar som jag ger denna utmaning:

Maricel

Lisa

Sandra

Sofie

Annika

Malin

Helena

Sådärja, det var förmodligen inte världens mest intressanta fakta, men det var det bästa jag kunde komma på idag. Jag lovar att om jag kommer på ngt mer intressant imorgon så ska ni få höra det också, pinky promise!
Nu blir det soffan och sedan G'night.

Kommentarer
Postat av: maricel

crap. nu måste jag komma på 7 intressanta grejer om mig. inte okej. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback