Whiskey lullaby?

Aloha, det är måndag igen.

Jag åkte aldrig till Åre i helgen, det kändes som att det skulle bli så mycket besvär för så lite tid på plats.
Så jag stannade hemma och gick ut med Sofie och Joel och gänget istället, och jag hade sjukt roligt så
det var hur bra som helst ändå!

Anyhoo, så har jag varit väldigt duktig idag om jag får säga det själv, jag har fått tummen ur och gjort massa vettiga saker(okej, inte massa, men skit jag har skjutit upp).

Jag har:
Städat hela lägenheten
Anmält mig till högskoleprovet (var ute i sista sekunden i år igen, det är tur man är bra på att planera)
Betalt in pengar till festen i sthlm, som för övrigt kommer bli totalt jävla awesome
Kollat upp tågbiljetter osv för eventuell göteborgstripp
Svarat på alla mail som har legat obesvarade alldeles för länge

Så nu, det som står kvar på to do listan är att ringa till min kära kusin med familj i göteborg och höra om jag
överhuvudtaget är välkommen. Sedan att slänga in lite tvätt i maskinen, men det får vänta tills imorgon.
Nu ska jag äta ngt! Adios!







Lite bilder från helgen som jag snodde från Saras facebook!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback