1 day to Thailand.

Gårdagen var mucho nice.
Städade en del här hemma som sagt, var hos mormor och sa auf wiedersehen, annars får
hon på något sätt för sig att jag ska trampa på en landmina och flyga i luften eller något liknande.
Sedan gick jag på banken, satt i en evighet innan det blev min tur, då löste jag iaf in checkarna
så att jag har lite pengar inför resan, också mucho nice. En sväng på Åhlens och H&M efter det och sedan hade jag köpt allt som skulle köpas.På kvällen hämtade jag upp Sandra utanför friskis och sedan drog vi ner på relaxen och badade och bastade tills de stängde. Vi hann vara med på en bastusittning också så det var nice.

Aaanyway, ska på jobbet snart och blir där till stängning, tjäna lite sista pengar innan vi drar.
Nu på morgonen har jag inte gjort ngt vettigt, mest bara sett på tv.
och btw, är det någon som har sett "Is she really going out with him?", jag må vara dömande men
jag tror på fullaste allvar att de tjejer som är med i det programmet är de dummaste varelser som går på denna jord. På riktigt, de är så tragiska att det inte ens går att förklara.

Nu ska jag borsta tänderna och sedan är det off to work som gäller, adios!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback