2 days to Thailand.

Håller för tillfället på att packa och inser att när jag är klar med att välja kläder så kommer jag vara tvungen att städa igen eftersom jag slänger kläder över hela lägenheten, så det syyyger, meen what to do?

Personalfesten i lördags var mkt trevlig, god mat och bra sällskap, vad mer kan man begära? Vi pratade mest och chillade i rockbaren. Blev ett par mindre roliga samtal med diverse folk under kvällen också, men det gick som inte att undvika det heller. I söndags tog jag det lugnt fram till klockan var 2 eller så, då jag och Sandra åkte ner på Burger King och köpte mat, det satt fint vill jag påstå.

Efter det körde jag ut till Norrbacksjö och red en sväng igen, var tänkt att jag skulle ut imorgon också, men jag hinner nog inte med tanke på att jag börjar 11.15 och inte 15.15 som jag trodde!

Nu ska jag bara hitta en vettig väska att ha med mig till Thailand, plocka fram allt jag ska ha med mig, sedan ska jag städa lägenheten igen och sedan blir det en sväng på stan och sedan en sväng på relaxen! fullspäckad dag, men det har väl aldrig dödat någon!

Nej hörni, dags att sätta igång! Adios!


Kommentarer
Postat av: - ● Rebecca ● -

Ja jag vet,man kan näääääästan föreställa sig att d e en själv som går där! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback