Så var det helg igen.

Igår tog jag det mest lugnt, städade lite här hemma och plockade undan. Det känns som om jag är på väg att bli förkyld, och det är inget jag vill bli innan jag åker till Thailand. Igårkväll gick jag och Sofie på bio och såg Snabba Cash, jag måste säga att jag tyckte att boken var bättre, men trots det så var filmen mkt bra. Den kändes inte så svensk, och det tycker jag personligen är skönt eftersom jag har lite svårt för svenska filmer!

Nu på förmiddagen ska jag ut till Norrbacksjö och rida islandshäst igen, det känns riktigt roligt, precis som sist.
Tyvärr ser jag inte fullt så mkt fram emot träningsvärken som kommer att infinna sig imorgon och övermorgon.
Ikväll har vi personalfest med middag och hela kittet på O'learys, Lidl betalar så det är trevligt.

Nu ska jag ta och köra iväg, hästarna och en långtur i skogen väntar. Tjing!


Kommentarer
Postat av: - ● Rebecca ● -

Ha ha ha ha i knööööööw.

har torterat mig själv o kollat på den här typ hundra gånger,utav fler än en anledning.. hahha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback