"So get here baby, let me fill it up"

Jag älskar att ha en dator igen, och jag älskar min nya dator också för den delen, jag är sjukt nöjd!
Den är awesome! Hur som helst, anledningen till att jag älskar att ha en dator är att jag kan ta hem all ny och bra musik igen, och lyssna på det som JAG vill lyssna på, och let's face it, min musiksmak är faktiskt grym!

Så nu sitter jag och sricker öl och lyssnar på grym musik, och jag tror att jag är kär igen(Förlåt Jude Law men han är sweet as sugar, förresten, hade du ringt hade det aldrig hänt). Och han kan sjunga också goddamn, förresten är han mer i min ålder så vi passar bättre ihop. (Med det sagt, Jude, du får fortfarande ringa, we'll give it a try).

Oh well, här är han iaf. Tillsammans med Fabolous, Juelz Santana och en grym låt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback