Jag är i Sverige.

Nu har min semester inte bara börjat, men jag har hunnit med en vecka, och det har varit en sjukt bra vecka kan jag be att få tala om!

Midsommar var hur bra som helst, som vanligt var det burön som gällde på dagen, efter det åkte jag in till stan och bytte om och sedan åkte jag och Sandra upp till K på varvet. Där var det fest, och en bra sådan. Jag och Sandra smyckade gården med en midsommarstång, kanske inte den vackraste som någonsin skådats, men den dög till att dansa runt iaf!

Sedan har det var ett par härliga dagar till, med solning på ön, solning i skeppsmaln och bad i hamptjärn, och igår var jag och K ute och åkte lite båt. Haha, blev tagna av kustbevakningen också och fick göra en nykterhetskontroll, haha det var kul! Grabbarna blev rätt paffa när de såg att det var en ung tjej som körde.

Nu ska jag på stan och luncha med Sofie och Bella, så laters!



Kommentarer
Postat av: BlizZz

Jag gillar när du är i Sverige! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback