Norge!

Jag vet att det tagit tid, men nu kommer första uppdateringen från Norge.
Vi har kasst internet hemma, men jag har märkt att om man sitter ute på balkongen så fungerar det alldeles utmärkt, så det är det jag gör för tillfället, och utsikten är inte fy skam om jag får säga det själv.
Ni kan ju tycka till själva?



anyhoo, allt går bara bra både på jobbet och hemma. Vi jobbar inte jättemkt just nu eftersom det är lågsäsong,
men första lönen för två veckor låg på 7500 så det är ju inte så jävla illa vill jag påstå!
När vi kommer in på högsäsongen kommer det bli ordentligt mkt mer, och det är awesome!
Jag hoppas på att ligga på över 12 000 iaf för två veckor, och jag tror att det kan bli en del mer än så till och med.
Nu sitter jag och väntar på att min kära kusin ska få låna datorn hos Johan så att vi kan skypa, hon lämnade mig i sticket för att åka till dem, ruttet nanting!

Nåväl, jag laddar på bilder på fejan så ska graja med det ett tag! Laters!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback