Solen skiner, himlen är blå.

Goddagens people!
Idag är en awesome dag vill jag bara be att få tala om.

Började jobba 0900 imorse, var lite småsegt att kliva upp eftersom min onsdagsöl jag lvoat mig själv plötsligt blev 4 onsdagsöl och betydde att jag satt uppe till 00.30 och pratade med Jens.

Anyhoo, hade en del att göra på jobbet, men eftersom jag var mer än fullt medveten om att det var strålande sol ute och inte ett moln  på hela himlen så jobbade jag på som fan och såg till att jag kunde åka hem klockan 1.
Hade en hel del beställningar, men fort gick det, haha. Anyhoo, jag åkte hem hur som helst, och la mig här ute på balkongen i bikiniinsmord i sololja, och här har jag legat sedan dess.

Har en intressant konversation med engelsmannen på msn också, och det gör mig inte på sämre humör.
Haha! Hoppas ´ni har en awesome dag, laters!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback