Goood morgon!

Ja hörni, uppe med tuppen idag. Har duschat och fejat på lite grann, men har inte packat än.
Borde kanske börja, med tanke på att jag ska vara på väg om en timma.
Men att jag är uppe, har duschat och är påklädd är ett stort steg, för mig, inte för mänskligheten.
Så nu blir det en lång arbetsdag i Sollefteå, från ca 10.00 till stängning 20.15.
Det blir fina pengar det, samt en gratis natt på hotell, och det är inget vi tackar nej till!
Nej, nu ska jag föra över lite pengar så jag kan roa mig när jag är i Sollefteå (HAHA).
Nåja, det ska nog bli awesome det här också.

Nu blir det till att lyssna på grymma låtar och packa lite, adios!



Inget krabbjobb idag, Lidl jobb!

Kommentarer
Postat av: Pååpy

Du lär ju ha rokkat i Solle :)

2010-03-21 @ 21:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback