Gooodmorgon!

Ja, uppe med tuppen, somnade 03.30 igår ungefär, iaf var det då jag sist tittade på klockan.
Mår faktiskt inte alls speciellt dåligt, men är trött som en apa, och
gissningsvis är det inget mot vad jag kommer vara ikväll, blöh!

Det var helt enkelt inte så intelligent att gå ut igår, främst inte att vara ute så länge.
Nåväl, det är lätt att vara efterklok, och det är jag nu.

Snart är det dags att åka till jobbet, som tur är så är det inga beställningar eller ngt liknande som ska läggas idag, och det tycker jag är mkt mkt skönt. så det det blir till att chilla och ta det luuugnt. Så att det inte är 100000000
saker som ska göras imorgon.

Nu, ska jag se på tv tills jag åker, tjing!

Kommentarer
Postat av: Elisabet

Ja vi var unga och sååå kära! inte för att vi inte är det nu men då på den tiden var det väldigt romantiskt:)

Kommer du till marmaris i sommar?

Kram!:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback