I've always been known to cross lines.

Nu kära vänner så var det ett tag sedan jag skrev ngt, igen.
Jag är sämst i världen på att orka blogga när jag tycker att jag har andra saker för mig.
Men ja, sedan jag kom hem från min roadtrip så har det egentligen inte hänt jättemkt.
Även om förra veckan verkligen blev en festvecka, och denna vecka ser ut att bli likadan.
Vi var ute onsdag(efterfest till 08.00), fredag (efterfest till 05.00) och lördag(efterfest till 05.00).
Det tar på kroppen kan jag be att få påpeka, och ändå hade jag en bra jobbvecka förra veckan
så jag hade tid att sova ut ordentligt. Den här veckan är inte en bra jobbvecka för att festa.
Jag jobbar nämligen alla dagar utom onsdag, och jag har ansvaret hela helgen, tjuhu!
Nåväl, det enda som är planerat nu är väl vin och räkor på onsdag innan Olles,
och sedan hörde jag ngt om fest på lördag, men det är rätt oklart ännu.

Anyhoo, har hunnit rida lite islandshäst också, det var nice. Annars har jag som sagt inte gjort mkt vettigt.

Lägger in lite bilder från festen i sthlm och lite sånt.







Haha, det var sjukt kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback