Min vän Sven.

Såhär kan det gå när jag driver med mina danska vänner, enjoy!

Lite bakgrundsinfo, jag och min vän Louise pratade med min vän Dansken på msn häromdagen, via webcam.
Så det är Louise han refererar till. 

Dansken säger:

 

Hvor er din veninde idag?

 

hende fra den anden dag?

Malin säger:

 

haha, Sven?

 

hon är väl hemma hos sig?

Dansken säger:

 

heheheh hedder hun Sven?

Malin säger:

 

haha, självklart heter hon Sven?

Dansken säger:

 

hahaha.

 

det er et drengenavn i Danmark

Malin säger:

 

VA?!?!

Dansken säger:

 

its a boy name in Denmark

Malin säger:

 

jo, jag förstod vad det betydde, jaså det är ett pojknamn?

 

Who could have guessed?

Dansken säger:

 

But its a girls name in Sweden

 

Sven :)

Malin säger:

 

Ja självklart är det ett tjejnamn

 

Hur kan Sven vara ett pojknamn?

Dansken säger:

 

Hvad er pojk'

Malin säger:

 

dreng?

Dansken säger:

 

nårh

 

hehe ja Svend er et drenge navn i Danmark

Malin säger:

Är Sixten också ett pojknamn?

Dansken säger:

 

Nej. kender ikke det navn

Malin säger:

 

Oh, så tråkigt.



Min vän Dansken är lite trög at times, men han är söt för det. Haha, jag älskar dock att driva med honom, mycket tacksamt, och så blir allt så mkt roligare när han är dum på danska, haha!

Så Louise du är nu officiellt döpt till Sven, tråkigt dock att han inte kände till namnen Sixten, jag är besviken.


My hootchie friend Sven.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback