Opening in Sollefteå

Har varit riktigt sjuk i feber ett par dagar nu.
Har jobbat hela helgen med feber, men eftersom jag var ute på krogen i lördags också så
kände jag att jag liksom var tvungen att göra det.

Anyhoo, så idag var vi på Lidl Roadshow med jobbet, fick lite info och en preview på de nya reklamfilmerna,
inte illa alls, ni ska nog se att ni blir positivt överraskade!
Imorgon åker jag och Magnus, min butikschef, till Sollefteå för att hjälpa dem när de öppnar sin Lidl-butik där,
känns sjukt roligt faktiskt, roligt att bli utvald och så ska det bli awesome att tjäna lite extrapengar
eftersom det blir lite längre dagar än annars.

Så bara att packa nan väska med lite kläder och stuff och dra ner. Jobbar eftermiddag både torsdag och fredag, så kommer ju hem rätt sent på fredagen, det är ju smått drygt. Men Magnus sa ju en bra sak när han sa " Det enda som är bra med det Malin, det är att vi kan dricka jävligt mkt öl på torsdagkväll". Sanna ord, minst sagt.

Nej hörni, nu blir det lite tv och sedan är det dags att packa, toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback