The game aint played you baby, you played the game.

Good morning peeps.
Jag mår bättre idag, inte mkt bättre men just nu känns det iaf inte som att jag har feber, och det
mina vänner är ändå ett stort framsteg.

Klockan 10.00 ska jag på ett möte av hemlig sort, haha dock inget märkvärdigt alls.
Efter det beger jag mig nog till jobbet och gör en god gärning eller två, det måste ju göras en del saker innan helgen iaf.

Igår var Sandra här hela kvällen, vi försökte plugga lite, och vi kom väl en liten bit iaf. Sedan kom Johan förbi med glass åt oss, och när han hade åkt kom Rikard med choklad. Så vi blev uppassade i vår sjuklighet, awesome.
Nu ska jag klä mig och sedan blir det som sagt möte. Laters!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback