It's friday, so let's go.

Veckan har varit rätt lugn, vilket jag faktiskt inte har något emot. Jag har varit ute och sprungit varje morgon, och sedan tagit tag i saker som kanske inte måste göras just nu, men som det är skönt att få bortgjorda.

I onsdags var jag på Uh och fikade med Sofie och Emelie som var på besök från göteborg, det var väldigt trevligt. På väg hem svängde jag och Sofie förbi Olles där grabbarna var och såg på fotboll, och där blev vi kvar till dom stängde. Spontantkvällar är nästan dom bästa, det blir så enkelt då.

Idag är Sandra hemma så vi ska gå ner på stan och luncha, efter det blir det kanske en sväng på stan och så ska jag möta upp med Sofie senare för en kopp kaffe. Vad som händer ikväll är oklart, den som lever får se!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback