Wooork woooork woooooork.

Igår blev en stressig dag, när jag var ute och sprang på morgonen så ringde Ulrika och frågade om jag kunde börja jobba tidigare, jag lovade att jag skulle komma in 13.00 så när jag kommit hem med bilen skyndade  jag ner på Östra Dalgatan och hämtade Mira. Efter en timmes promenad med henne så skyndade jag hem och hoppade in i duschen, och sedan var det bara att göra sig iordning och åka och jobba. Väl på jobbet så blev Linn sjuk och jag fick helt plötsligt göra stängningen, som jag inte gjort på ett år, men Anna kom in och hjälpte mig, så allt gick bra!

Idag blir det jobb igen, börjar 10.00 och får se hur länge det blir.

Annars händer inte mycket här hemma vill jag påstå, var på IKEA i måndags med Louise och handlade lite saker så det har helt klart blivit förbättringar här hemma. Ska väl lägga in bilder när allt är klart, om det någonsin blir klart! Nej, nu måste jag kila!


Hade hellre legat i den solstolen, men what to do!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback