Nobody's perfect now, don't let that hold you down!

Hej hörni!
Jag har inte skrivit på länge, det är jag fullständigt medveten om, och sommaren är äntligen här även om det är lite si och så med vädret! Jag har i alla fall hunnit med att vara ute på ön en sväng, och det blev efter många om och men burön på midsommar! annars har det varit mycket jobb, och lite kul som hänt. Jag hade hoppas på att hinna ta mig en weekend till Cannes men icke, måste jobba så det blev inte alls något av det. Det är alltså officiellt att den enda semester jag får i sommar är när jag åker till Norge, men det blir ju trevligt det!

Sedan sist har jag blivit TOTALT ignorerad av Xxxxxxx och från att ha skrivit de gulligaste saker man kan tänka sig och pratat om att flytta till Sverige så blev det knäpptyst. Så jag slutade skriva till honom också, tänker inte vara en sån tjej som jagar honom, vill han höra av sig så gör han det. Hur som helst visade det sig häromdagen att han skaffat flickvän, och att han ska flytta till Canada och bo med henne, så det fick jag veta såhär 2 månader efteråt. Det första mailet jag får efter att inte ha hört ngt på läneg, är ett där han berättar om hur synd det är om henne som har brutit benet i en olycka och åkt hem till Canada, och där han berättar hur ensam och deprimerad han är. Han fick inte ett trevligt svar tillbaka kan jag säga, verkar vara alltför svårt för honom att förstå att jag faktiskt har känslor också! IDIOT!




Idag bjuder jag på en bild från midsommar på Burön.

Kommentarer
Postat av: annika

zzzup mofo!?



jag e i indonesien & slickar mina sar efter att mitt forhallande tog slut. Karlar. Orka. Faan. Ser att aven du e uppe i din egen soppa. Jag kanner med dig. Hoppas vi kan ses nan gang, kan inte fatta att det har gatt 4 ar! helt sjukt!



holla back!



pussokram!

2011-07-11 @ 08:41:23
Postat av: Rebecca

SÅ in i helvete jävla hot!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback