It's tuesday, I'm in love.

Har haft det fruktansvärt bra i Polen, kan inte ens beskriva hur väl omhändertagen jag har blivit av mina
vänner och bekanta där nere. När det kommer till hospitality så har vi svenskar en HEL DEL att lära oss
av polackerna. Hur som helst så har jag inte tid att berätta om allt som hände under min månad där nere,
inte just nu iaf, men det kommer så småningom. Nu tänkte jag bara berätta om min nya kärlek i livet.
Tro nu inte att jag träffat ngn där nere, för så är inte fallet, men mina vänner visade mig ett youtube-klipp
på en kille som var med i polska "Talang", "Mam Talent" som det heter där nere. Killen är heeelt jävla otrolig, lyssna och njut! Kamil Bednarek, will you marry me and sing me lullabys every night, pretty please?











Call me Kamil!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback