We never sleep, never get tired.

Ännu en vecka har gått. Det har varit långa skoldagar med allt från navigationsredovisningar
till studiebesök på maritiman. Jag har egentligen inte gjort mycket alls om jag ska vara helt ärlig.

På onsdagsmorgonen tog jag älvsnabben över till Rosenlund och mötte upp Karro och Josse och så promenerade vi bort till Maritiman där vi hade studiebesök hela förmiddagen. Vi tittade på fartygen, slog knopar och kastade kastlinor. När vi var klara gick vi ner i utbåten och lekte lite, vi tyckte att det fattades 3 torpeder så någon var ju tvungen att fylla upp platserna!











När vi kom tillbaka till skolan så satt vi och pratade en stund och jag berättade för Albin vad jag jobbat med i Norge, han kallade mig mördare resten av dagen och ritade en fin bild som visar hur krabborna kommer att hämnas på mig, haha!






På onsdagskvällen var det återigen dags för öl med klassen, vi satte oss på Le village först och gick bort till Kellys när våra kontakter där berättat att det fanns bord så det räckte för oss allihop. Det var en mycket trevlig kväll som slutade med att jag missade 3 (!) olika bussar hem och fick åka och sova hos en klasskompis.

Igår var jag, Karro, Josse och Anna-Maria och såg på Jane Eyre på bio, den var mycket bra, trots att jag tror att jag hade höga krav efter boken så tyckte jag hemskt mycket om den! När vi promenerade från Bergakungen mot avenyn stötte vi på en kille som gav ett michael jacksonuppträdande på gatan, han var riktigt duktig, och det var kul att se något sånt på gatan här hemma. Det gav mig lite marmaris-vibes faktiskt, alla som varit där förstår vad jag menar. Hur som helst så gick vi och tog 2 öl på ett ställe tillsammans med Ino och hans kompis, och sedan begav jag mig hemåt utan att missa en enda buss. WIN!



Idag blir det fest med klassen igen, ska hem till Lisa och trasha hennes hus, haha! Nejdå, men jag ser fram emot kvällen, och tror vi kommer få riktigt roligt! Laters!



Förresten så läste jag en rolig artikel i Gp häromdagen, det visar sig att det finns idioter här också, hahaha!

http://www.gp.se/nyheter/goteborg/1.728183-ranare-simmade-over-alven



I wouldn't wanna have it any other way, I'm addicted and I just can't get enough

Kommentarer
Postat av: - ● Rebecca ● -

Fan va coolt,hur kom du på den idén?



D går bara fint på nya jobbet :)

Postat av: - ● Rebecca ● -

Ah i see.

Vad e planerna efter mars?

Ska du ut o resa något mer eller ska du hitta något annat att studera?

2011-09-25 @ 14:32:25
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: keilia

Kolla gärna in min träningsblogg och få lite tips och inspiration:D Du får även följa med på min resa mot body fitness 2013 :)

2012-04-18 @ 12:48:58
URL: http://fitforit.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback